menusearch
hosseinzaderice.ir

برنج صدری هاشمی

دوشنبه بیست و نهم دی ۹۹
(0)
(0)
برنج صدری هاشمی

 

برنج هاشمی حسین زاده دارای کیفیت پخت عالی و طعم و عطر دل انگیزی می باشد.طول دانه برنج کشیده و قلمی می باشد و رنگ آن سفید متمایل به کرم و پس از پخت دانه های آن کاملاً از هم جدا می شود و کیفیت بسیار عالی و مطبوع برنج ایرانی را دارد. علت محبوبیتبرنج هاشمی حسین زاده این است که تا ۲۴ ساعت بعد از پخت نرمی و طعم خوب خود را حفظ کرده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. طول دانه خام برنج ۲/۷ میلی متر می باشد که بعد از پخت به ۱/۱۳ میلیمتر می رسد که نشان دهنده قد کشیدن این نوع برنج می باشد.

برنج هاشمی حسین زاده  دارای ساقه بلندی است و به همین دلیل تنها در زمین های مرغوب قابل کاشت و پرورش می باشد. زمین مورداستفاده جهت کشت برنج هاشمی گیلان باید دارای مواد مغذی و آلی بالایی باشد؛ در صورتی که توانایی شالیزار در حدی نباشد که بتواند تغذیه مناسبی برای برنج داشته باشد، برنج به مشکل برخورده و ساقه های آن روی زمین می افتد و برنج با کیفیتی بدست نمی آید. شالیزارهای مناسب کاشتبرنج هاشمیحسین زاده  در دلتای سفیدرود در استان گیلان واقع می باشد. همان منطقه ای که اولین بار توسط کشاورز محلی یوسف هاشمی ( روستای چارپارخانه بخش خمام شهرستان رشت ) کشف، توسعه و ترویج داده شد. برنج هاشمی ممتاز دون دون بهترین رقم برنج ایرانی می باشد که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این نوع برنج علاوه بر داشتن قد مناسب از عطر و طعم مناسبی نیز برخوردار است. برنج هاشمی ممتاز دون دون با وجود قیمت بالاتر نسبت به سایر ارقام برنج ایرانی مورد اقبال عموم مشتریان قرار گرفته است. علت این امر را می توان کیفیت مطلوب و عطر و طعم مطبوع این نوع در مقایسه با سایر گونه های برنج ایرانی دانست.

شالیکوبی حسین زاده

 
گالری تصاویر محصول
 کیسه 10 کیلویی صدری هاشمی
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر
instagram
تمامی خدمات و محصولات این سایت، مربوط به شالیکوبی حسین زاده میباشد حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.