menusearch
hosseinzaderice.ir

نحوه پخت برنج ایرانی دم سیاه

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ سه شنبه
(1)
(0)
نحوه پخت برنج ایرانی دم سیاه
نحوه پخت برنج ایرانی دم سیاه

طرز پخت برنج طارم دم سیاه

راز پخت بهتر دم سیاه اين است که براي ری کردن به آب بيشتری نسبت به بقيه ی برنج ها نياز دارد . بهتر است در ظرف بزرگی آن ها را خيس کنيد تا برای قد کشيدن فضای کافی موجود باشد . اگر برنج تازه باشد به آب کمتری براي ری کردن نياز دارد و الا زياد بودن حجم باعث می شود کيفيت خود را از دست بدهد .

بعد از اين مراحل کافی است دو سوم قابلمه مورد نظر را آب کرده و به جوش آوريد . سپس آب برنج خيس خورده را خالی کرده و برنج را به آب در حال جوش اضافه کنيد . در اين مرحله می توانيد از يک قاشق روغن برای به هم نچسبيدن برنج به همراه يک قاشق آبليمو يا سرکه برای سفيد شدن رنگ برنج استفاده کنيد .

زمانی که مشاهده کرديد دانه های برنج سفتی خود را از دست داده اند و مغز دانه های برنج نرم شده وقت آبکش کردن آن می رسد . سپس قابلمه مورد نظرتان را که دارای فضای کافی برای پخت برنج باشد روي حرارت می گذاريد و با روغن کف آن را چرب می کنيد .

 

نحوه پخت برنج ایرانی دم سیاه

 

خرید اینترنتی برنج ایرانی دم سیاه

برنج ایرانی دم سیاه یکی از عالی ترین و خوش طعم ترین برنج های ایرانی است. این برنج عطری فوق العاده دارد و چون طبع این برنج ضمن پخت به صورت کته گرم خواهد بود، افراد برای بیماری های کلیوی از این برنج استفاده می کنند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه قبل از خرید برنج اطمینان حاصل کنیم که برنج با کیفیت است ؟ قطعا این موضوع مهم است و شالیکوبی حسین زاده تضمین می کند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
instagram
تمامی خدمات و محصولات این سایت، مربوط به شالیکوبی حسین زاده میباشد حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.